Kurio Tab Advance Telekids Blauw 7 inch / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kurio Tab Advance Telekids Blauw 7 inch / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik 08-08-2017

Erg beperkte opslag mbt app en downloads. Naast de standaard geleverde app haast tot geen ruimte voor nieuwe/andere. Optie sd kaart enkel voor foto en video opslag

Pluspunten

• Stevig
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Opslag
  • Snelheid
  • Batterij duur

Team 28-08-2017

Dag Erik,

Dank voor je review. Ik wil graag nog even iets toelichten, omdat ik vermoed dat jij een ander Kurio product hier reviewt dan de Tab Advance. Je input klopt namelijk inhoudelijk niet helemaal bij dit product.

De nieuwste Kurio, de Kurio Tab Advance, heeft 16GB intern geheugen. Daarmee bieden wij van alle kinder tablets het meeste interne geheugen. Daarnaast kun je dit uitbreiden naar 32 GB met een SD kaart. Bij de Tab Advance is het juist wel mogelijk om apps op de SD kaart te zetten. Naast foto's, video's en muziek.

Ik vermoed dat jij de Tab 2 hebt. Deze Kurio Tablet wordt bestuurd door Android 5.0. Bij deze versie van Android is het helaas niet mogelijk om Apps op een SD kaart te zetten. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Dat ligt aan de Android versie.

We zijn blij dat met de nieuwe Kurio Tab Advance dit probleem door Android verholpen is. Mocht je hierover nog vragen hebben, onze Support afdeling staat je graag te woord. Je kunt hen bereiken op 0900 7766332

Vriendelijke groet,

team Kurio